Ny på Landsholdet - Ny på talentcenter

Gældende fra foråret 2018

I det følgende kan du læse om de første skridt der skal tages, når du vil optages på landsholdet eller talentcentrene.

Step 1 Prøvetræning – KUN for nye ansøgere

Inden du optages på landsholdet eller på talentcentrene i enten Kata eller Kumite, vil trænerne gerne se dig an. Denne træning finder sted i sæsonen før din start. Det betyder at, vil du eksempelvis på landsholdet med start i foråret, skal du til en prøvetræning i efteråret. Se nederst i dette dokument, hvornår der finder prøvetræning sted i denne sæson.

Step 2 Tilmelding til prøvetræning – KUN for nye ansøgere

For at deltage til en prøvetræning, skal den elite/talent ansvarlige i din klub, senest 2 dage inden afholdelsen af den pågældende træning have fremsendt en mail med oplysninger på dig direkte til den ansvarlige træner (landshold og talentcenter). Oplysningerne skal blot indeholde Navn, alder, (vægt for Kumite) samt klubtilhørsforhold.

Step 3 Indsendelse af ansøgningsskemaer

Når du har været til prøvetræning, skal du efterfølgende udfylde de gældende ansøgningsskemaer, som findes til download på forbundets hjemmeside.

ER MAN ALLEREDE OPTAGET SKAL MAN STADIG INDSENDE ANSØGNINGSSKEMAERNE! Ansøger man en plads på landsholdet skal man indsende både WORD og EXCEL filerne. Ansøger man en plads på talentcenter skal man blot indsende EXCEL filen. Husk det er din klub, som ansøger for dig. Du kan IKKE selv ansøge. Se hvordan du gør under ansøgninger og optagelse på forbundets hjemmeside. Deadline for indsendelse af ansøgningsskemaer i efteråret er den 20. november Deadline for indsendelse af ansøgningsskemaer i foråret er den 20. juni

Step 4 Optaget eller ikke optaget

Alle nye får direkte besked via mail om de er optaget eller ej senest 1. december eller 1. Juli

Prøvetræning i foråret 2018 – For optagelse til 2. Halvår 2018